En mysig start på lördagen

Imorse ringde klockan även fast jag var ledig, för imorse var jag och min mamma nämligen inbokade på ett litet träningsevent på stadtshotellet här i stan. 
 
 
Det började med 45 minuters bodybalance och sen avslutades det med hotellfrukost! Riktigt mysig start på dagen :) 
 
 
Sen efter lunch åkte jag och barnen och hämtade upp min mamma och då åkte vi bort till en bilhandlare som hade lite roliga saker för barnen, bland annat: hoppborg, man fick träna på skott på hockey och bandymål, käpphästhoppning och fiskedamm. Så roligt när det anordnas saker för barnen :)
 
Och nu ikväll lagades det god kvällsmat och nu är vi nyss hemkomna från en kvällspromenad. Sambon lägger barnen just nu, sen får vi se om vi startar någon film eller om vi lägger oss tidigt istället för imorgon ringer klockan också då Tuva har bortamatch tidigt imorgon! 
 
Ha en fortsatt mysig lördagkväll! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken fin lördag ni har haft från morgon till kväll. Kul för er! :)

(Sent) Svar: Tack för dina ord.

Kram

2022-09-24 @ 23:12:17
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Netti Starby

Vad härligt att du och din mamma tränade ett träningspass tillsammans och så gott med hotellfrukost efteråt. Kramis <3

2022-09-25 @ 15:20:44
URL: http://starbys.se
Postat av: Pauline Hurtig

härligt! :)

2022-09-25 @ 18:40:10
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0