Första advents-helgen.

Har varit fullt upp i helgen, men hade en stund över i fredags och försökte uppdatera men då krånglade blogg.se igen? Någon mer än jag som tycker det har krånglat rätt ofta det sista? 
 
Nog om det, i fredags hade vi en mysig dag med bland annat bullbak, killarna åkte skridskor och vi åt grillat till kvällsmat! 
 
I lördags var det fotbollscup för Tuva redan tidigt på morgonen, och direkt efter var det dansuppvisningar för henne. Hela familjen var rejält trötta på kvällen så det blev mys framför en film resten av kvällen. 
 
 
Igår tände vi första ljuset i adventsljusstaken, och jag var framme på stan och köpte några julklappar. Tror jag bara har en kvar nu, sen är jag helt klar! Sen åkte jag till gymmet och tränade och sen blev det en lugn kväll hemma hela familjen :) 
 
 
Hoppas ni haft en mysig helg! 
KRAM! 
 
/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0