Påsken 2022:

Vilken mysig påsk vi fick, och vilket otroligt fantastiskt väder det bjöds på. Jag jobbade på påskafton, resten av påsken var jag ledig ihop med resten av familjen vilket var så välbehövligt med några extra dagars ledighet tillsammans. Här kommer lite bilder från våran påsk: 
 
 
Som varje år åkte vi ut i skogen till Lasses grotta för att gömma barnens påskägg så dom får leta, och fikade på en stubbe. Så mysig utflykt! 
 
 
Mysigt, och roligt tyckte även barnen.  
 
 
Vi har även promenerat vid vattnet i skolsken! 
 
 
Och igår avslutade vi påskledigheten med att äta tacos ute på altanen, alltså kvällsmat utomhus o skolen. I april, underbart avslut! :)
 
 
-
 
Idag var det dags för jobb/skola och förskola igen så det var ett väldigt trött gäng som vaknade av väckarklockan imorse. Men jag har turen att bara jobba idag och imorgon, för sedan går jag på helg! :) 
 
Hoppas ni också haft en fin påsk! 
KRAM! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men åh så mysigt och vilken rolig tradition att ni gömmer barnens påskägg vid Lasses grotta. Måste vara roligt för barnen att längta till varje år :D

2022-04-20 @ 14:28:28
URL: http://knaset.com
Postat av: Enna

Vad mysigt! Och kul ni kunde njuta av ledigheten :)

2022-04-20 @ 21:40:07
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0