VECKANS LISTA:

VECKANS BÄSTA: Att våran nya glasvägg in till sovrummet snart är helt klar, mer och mer saker blir klara för varje dag känns det som nu. Bjuder på en liten smygtitt här! 
 
 
VECKANS SÄMSTA: Lite för mycket jobb, och för lite ledig tid med familjen. 
 
VECKANS GODASTE: Bullarna från favoritbageriet som vi köpte med oss hem i fredags, så otroligt goda. 
 
 
 
VECKANS LYSSNAR PÅ: Eld & lågor med Victor Leksell, spelar den om och om igen.  
 
  
VECKANS TITTA PÅ: Just nu kollar jag och sambon på Zebrarummet, en spännande ny serie som finns på viaplay!  
 
 
VECKANS VILL GÖRA: Längtar efter en hel ledig helg med familjen, det får jag äntligen nästa vecka och jag längtar redan!  
 
 
 
Nu har jag precis bockat av ett dygn på jobbet, så nu ska jag promenera bort till gymmet och träna en sväng. Sedan blir det attfamiljehäng resten av söndagen! 
 
KRAM PÅ ER! 
 
/ S. 

Kommentarer
Postat av: Anette Starby

Åh vad fint det kommer att bli med glasväggen och förstår att du längtar till en ledig helg. Kramis <3

2021-09-20 @ 05:41:28
URL: http://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0