F R E D A G

 
Det är fredag, solen skiner och jag har sedan två dagar tillbaka gått på helg. Hoppas solen är här för att stanna för i helgen står det fix på baksidan på schemat, sen imorgon är det även städ-dag ihop med alla grannar. 
 
Men nu till idag, jag och Lexus har precis kommit hem efter att ha varit iväg och köpt nybakta bullar tills efter lunch när även sambon och Tuva går på helg. Sen idag behöver jag göra lite ärenden på stan och sen hoppas jag vi kommer igång med grejandet på baksidan. Hoppas även hinna sitta och sola i en solstol en stund men det tror jag tyvärr inte kommer bli av.. 
 
Ha en fin fredag och start på helgen! 
KRAM! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad härligt att ni har sol och hos mig har den gömt sig. Ha en fin helg. Kramis <3

2021-05-21 @ 09:49:50
URL: http://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0