Sista veckan i mars:

Det blev visst en veckas uppehåll här igen, men skyller på att det då blev vab igen då Tuva vaknade upp med hosta så jag har lagt all tid på barnen. Men det har ändå varit en bra vecka tycker jag, ska sammanfatta den lite snabbt här nedan:
 
 
Lexus fyllde som sagt 4 år förra tisdagen och vilken mysig dag vi hade, solen lyste på oss hela dagen och vi spenderade den mesta tiden utomhus. Vi besökte två nya lekplatser, var ute och cyklade, åkte till "Pumptracken" så barnen fick åka springcykel och kickbike. Sen avslutade vi dagen med hambugare från favorit-stället i stan. 
 
 
Vi har även planterat massa vårblommor i krukorna och tagit fram alla utemöbler, vi hade som mål i helgen att måla balkongen men det regnade vi vi bestämde oss snabbt för att vänta med det.  
 
 
Sen har det blivit många härliga promenader i skogen, både hela familjen, bara jag själv och endel med grannen. 
 
 
Idag är jag tillbaka på jobbet efter en veckas vab. Barnen är dock helt lediga från skola och förskola denna vecka då det är påsklov! Så mysigt att vi har några mer lediga dagar tillsammans framför oss :)
 
Hoppas ni har en fin vecka!
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilken härlig vecka du hade trots vab och vad skönt för barnen som nu har lov. Kramis <3

2021-04-01 @ 06:10:53
URL: http://starbys.se
Postat av: Sara Ekman

Mysig vecka <3

2021-04-01 @ 08:56:09
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0