Livets första skolavslutning!

Idag är en stor dag för idag har Tuva varit på sin första skolavslutning! Den var som väntat corona-anpassad så tyvärr fick vi föräldrar inte vara med. Men hoppas vi får det till nästa år :) 
 
 
Så nöjd tjej, och så glad att man får fira med bästisen!
 
 
Jag hade pysslat "medaljer" till tjejerna!
 
 
Sen efter fikade vi tillsammans, sen åkte vi och gjorde lite ärenden och sen sprang jag över til grannen med en födelsedagspresent. Sen var det dags att gå till jobbet, hade egentligen tagit ledigt ikväll men pga semester och sjukdomar på jobbet så har det kört ihop sig så jag var tvungen att jobba ändå..
 
 
Tur jag har ledigt imorgon med familjen, och då ska vi på en rolig sak. Lovar att ta kort och visa er sen! :) 
 
Ha en fin fredag nu! 
KRAM! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad kul att det var hennes första skolavslutning och vilka fina medaljer dom fick. Kramis <3

2021-06-11 @ 16:58:13
URL: http://starbys.se
Postat av: Sussi

Tråkigt att inte föräldrar får vara med på skolavslutningen men fullt förståeligt i det läget vi är i. Härligt att din dotter hade sin bästa vän att fira med i alla fall :). Så fina och somriga. Snällt av dig att fylla i och jobba när det var många sjukdomar..

2021-06-12 @ 11:16:37
URL: http://cozybyme.blogg.se
Postat av: Celine

Stora tjejen <3

2021-06-12 @ 19:28:37
URL: http://nouw.com/celinelundqvists

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0