F R E D A G

Sovrumsinspiration från pinterest!
 
 
Hej fredag! 
Jag har nu checkat ut för jobbet för denna vecka, och är faktiskt ledig tills onsdag eftermiddag. Nästa veckan är det sportlov så barnen ska få vara helt lediga hela nästa vecka, är i stort behov av sovmornar så hoppas verkligen barnen bjuder mig på det nästa vecka. 
 
Idag fyller min pappa år så vi är faktiskt påväg nu att överraska honom lite, utomhus corona-style. Idag firar jag och sambon även 15 år tillsammans, tänk att vi varit ett par så länge 
 
Och imorgon fyller våran fina Tuva år, så henne ska vi såklart fira och på söndag är det ju alla hjärtans dag! En helg med vädligt mycket firande som ni förstår! 
 
Hoppas ni får en mysig helg! 
MASSA KRAMAR! ♥
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Hilma

Åh vad mysigt med födelsedagsfirande <3 hoppas du får en superbra helg :)

2021-02-12 @ 14:50:39
URL: http://www.nouw.com/hilma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0