Vädret i våran lilla stad

Jag njuter av ledighet med familjen men snart är det dags för lite jobb igen, men passade på att ta ne paus även här. Men bara måste kika in och visa värdet just nu som vi har, det har kommit så himla mycket snö så det är så otroligt vackert ute. Kolla bara bilden nedan som jag tog när jag promenerade i skogen i eftermiddags :) 
 
 
Tyvärr väntas plusgrader redan imorgon, men jag hoppas det får ligga kvar över nyår iaf. Så mysigt ju! 
 
 
Hur är vädret hos er? Har ni med fått massa snö? :)
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: petra

Ja samma här en massa snö nu men risk för slask då plusgraderna väntas men håller mina tummar att den får ligga kvar, kram

2021-12-29 @ 23:53:52
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0