Gränna och jönköping!

Förra veckan (som var våran sista semestervecka) kickade vi igång med besöka Gränna. Så mysig liten stad, barnen tyckte det var spännade att se när dom rullade polkagrisar och dom var såklart nöjda efter att få själva välja vilka två sorter var dom ville köpa. 
 
 
Blev tillslut en hög med polkagrisar som fick följa med hem.
 
 
Men hem åkte vi inte, utan jag hade läst om ett mysigt litet ställe som hette Röttle som skulle ha bland annat ett vattenfall. Och vilket mysigt ställe, fanns massor mysiga små sommarstugor och jag och sambon sa direkt att där skulle man ha sommarstuga. 
 
 
Våran busiga kille vid vattenfallet, lite sockerhög av polkagrisen! Hihi!
 
 
Sen åkte vi till Jönköping där vi hade en hotellnatt inbokad, myste på hotellrummet sen åkte vi till A6 en sväng men ingen var sugen på shopping så vi åkte tillbaka till hotellet istället. 
 
 
Sen tog vi en promenad till BadaBing- burger för kvällsmat, så himla gott var det. Hela familjen gav tummen upp! Sedan avslutade vi med lite lek i parken innan det blev kvällsmys på hotellrummet. 
 
 
Dagen efter var det dags för hotellfrukost, och barnen var supertaggade på att få äta nutella till frukost. Hihi! Innan vi åkte hem stannade vi på en väldigt rolig och stor lekplats, och efter det blev det att besöka en rospark innan vi sedan rullade hemåt igen. Väldigt lyckad och mysig liten resa :) 
 
STOR KRAM! 
 
/ S.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh Gränna är så mysigt 😍

2021-08-11 @ 10:13:24
URL: http://nouw.com/hannativeskog
Postat av: Netti Starby

Åh vad gott med polkagrisar och vilka mysiga platser ni besökte. Kramis <3

2021-08-11 @ 15:00:06
URL: http://starbys.se
Postat av: Anonym

wow så härligt 😍😍

2021-08-11 @ 17:41:28
Postat av: Ajli Müller

Det ser verkligen idylliskt ut. Jag ÄLSKAR polkagrisar, trots att jag har dåliga tänder och egentligen inte klarar av att tugga på dem och inte BORDE suga på dem. Jag kan liksom inte helt och hållet hålla mig :) Fina val av smaker också. Polkagrisen här borta i Umeå är nöjd >.<

Burgaren från BadaBing ser också underbar ut! Jag älskar hamburgare i största allmänhet, men vissa kan verkligen göra dem exceptionellt goda :) Jag gillar sådana som man behöver surpla lite, hehe... min man gillar mer "fasta". Vad tycker du?

2021-08-11 @ 19:42:18
URL: http://ajlimuller.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0