Sista helgen i september.

Varit dålig uppdatering här senaste dagarna men jag har haft den mysigaste helgen på länge! I fredags var Tuvas skola stängd så hon var ledig med mig och Lexus, vi hade en mysig lugn start på dagen. Sedan kom deras morbror och tog med dom till lekplats och under tiden tränade jag en sväng på gymmet. Sen vid lunch när sambon slutade åkte vi iväg och gjorde lite ärenden och handlade fredagstacos. Sen startade vi lejonkungen och åt popcorn i soffan! :)
 
 
Sen i lördags förmiddag så lämnade vi av barnen hos min mamma där dom skulle tillbringa ett dygn, för jag och sambon åkte nämligen till Göteborg och bodde på hotell. Så välbehövligt att kunna prata till punkt utan två små barn, och kunnna sova! Vi åt gott, och jag köpte ett par nya träningsbyxor. Annars var vi mest på hotellrummet, även lördagkvällen då vi kände för att ta med mat upp på rummet och kolla på film istället! Väldigt mysig och välbehövligt dygn! 
 
 
Nu har veckan redan kickat igång och denna vecka består mest av jobb, men lite ledig får jag också vara iaf! Hoppas eran vecka startat bra :) 
 
/ S.
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad mysigt att ni bodde på hotell och fick tid tillsammans! <3 Kramis

2020-09-29 @ 20:30:38
URL: http://starbys.se
Postat av: Carolina

Åh så mysigt att kunna vara ifrån sina barn lite och bara få njuta av varandra. Sådana dagar behöver man verkligen :) hoppas du fått en fin start på veckan!

2020-09-29 @ 21:28:13
URL: http://knaset.com
Postat av: Jasmine

Vilket mysigt dygn ni tycks ha haft i Göteborg! Fint att ni fick den möjligheten.
Kram

2020-10-01 @ 10:01:19
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0