Från senaste dagarna:

I fredags blev Lexus lite hängig så vi har hållt oss hemma, men det blev aldrig något mer av det! 
 
Vi körde fredagsmys i soffan och åt grillat! 
 
Skruvade ihop en möbel vi köpte förra helgen
 
Åt glass i soffan framför en film!
 
Och idag har jag äntligen varit och röntgat min höft som jag har ont  varje dag och hämmar mig så mycket i min vardag, nu väntar jag bara på svaret från den! 
 
 
Det var lite bilder från min helg lite kortfattat :)
Hoppas ni också haft en fin helg!
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Låter som en mysig helg trots att han var lite hängig. Hoppas du får svar på varför höften gör ont!

2020-09-15 @ 16:04:16
URL: http://yasmissy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0