Ledig helg och adventspynt!

En ledig helg sprang förbi, den har varit vädligt mysig här hemma. Vi har ätit en massa gott, och njutit av ledig tid ihop! 
 
 
Igår var det jobb/skola/förskola, men idag är jag och Lexus lediga. Började dagen med laser för min höft, och när jag kom hem så hämtade jag upp lådorna med julsaker, dock fick bara adventpyntet och ljusstakarna få flytta upp än så länge. Det röda och tomarna får snällt vänta tre veckor till tycker jag :) 
 
Strax blir det lunch här hemma och efter det hämta Tuva i skolan, och sen har jag lovat barnen att vi ska baka pepparkakor! Och sedan ikväll har Tuva akrobatik, och under tiden ska jag försöka köpa dom två sista julklapparna.
 
Har adventspyntet få komma upp hos er än? :) 

/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Jag har också börjat med julpynt men väntar också med tomtarna ett tag till. :-D Kramis

2020-11-24 @ 12:20:08
URL: http://starbys.se
Postat av: Celine

Ååååh låter så mysigt med pepparkaksbak!

2020-11-24 @ 21:19:21
URL: http://nouw.com/celinelundqvists

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0