Måndag och tisdag

Igår startade vi veckan med att åka en snabb tur till grannstaden, Tuva håller på att växa ur både skalset och regnställ så det var dags att köpa nya. Hittade dock bara en skaljacka till henne, men hittade också en nya cykelhjälm till Lexus. När vi var klara blev vi hungiga och det blev ett självklart stopp på Brooklyn Burger, så otroligt gott som alltid! :) Sedan på kvällen hade vi en min vän och hennes familj från Stockholm här, mycket mysigt! 
 
 
Idag tisdag och både jag och Niclas har turats om att träna, Tuva har varit på barnaktivitet med sin bästsis och Lexus har fått leka med sin bästis. Rolig dag för barnen! Vi har även varit och handlat lite i bygghandeln och sedan åkte jag och barnen och grillade korv till kvällsmat hos min pappa! 
 
 
Nu har jag lagt mig och precis innan det avnjöt jag en tallrik med glass och jordgubbar, bra avslut på dagen! :) Men nu ska jag sova här, imorgon börjar dagen med att gå milen i rådaskogen. 
 
GOD NATT! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: petra

Glass och jordgubbar det är sommar på riktigt,kram

2020-07-08 @ 00:51:20
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se
Postat av: Netti Starby

Vad mysigt att ni hade besök av vänner och så gott med glass och jordgubbar <3 Kramis

2020-07-08 @ 06:10:27
URL: http://starbys.se
Postat av: Yasmine

Låter som en härlig dag! :D Kul att ni alla fick göra något ni gillar :D

2020-07-08 @ 10:42:05
URL: http://yasmissy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0