En lördag

Det blev strandhäng i förmiddags till barnens (och min) stora förtjusning!
Strax efter lunchtid tog molnen över så vi packade ihop oss och åkte och köpte hem mat från favoritpizzerian.
 
 
Sen efter lunch blev det ut på promenad med grannens hund och ett självklart besök i godisaffären. 
 
 
Men innan vi slog oss ner för lördagsmys så gick jag och barnen bort till min pappa, jag tränade lite i hans gym medans barnen lekte med sin morfar :)
 
Ikväll har jag och barnen haft mys nere i källaren med film och lördagsgodiset, medans sambon varit iväg med vänner. Nu har barnen precis somnat och jag ska gå ner och ta hand om all tvätt, sedan får det bli läggdags tidigt för min del :)
KRAM PÅ ER!
 
/ S. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härlig dag <3

2020-07-26 @ 10:52:13
URL: http://aamaziing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0