Tomtar, kaniner och lussekatter!

Godkväll på er från mig som är tillbaka på jobbet efter fyra dagars ledighet hemma med familjen! Och vilken mysig helg vi haft, den har varit oerhört lugn och mysig! Barnen har gått på jullov och sambon har gått på tre veckors föräldraledighet, och jag ska faktiskt jobba betydligt mindre än vad jag brukar nu dessa veckor. Ska bli så härligt :)
 
 
Vi har dom senaste dagarna: spenderat många timmar ute på lekplatserna i området, vi har bakat, utomhusfikat med min pappa, haft sovmornar och hängt utomhus med grannarna och deras kaniner. Verkligen en lugn och mysig helg :) 
 
Nu gör jag ett dygnspass på jobbet innan jag sedan är ledig tills juldagen, men då gör jag bara ett kort pass och sedan går jag på nästan 1,5 veckas ledighet! Underbart! 
 
Hoppas eran julvecka startat bra, vi hörs igen imorgon! 
KRAM! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad härligt att du har mycket ledighet framför dig och vilka mysiga dagar du har haft. Kramis <3

2020-12-23 @ 10:21:51
URL: http://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0