Sista helgen i september.

I fredags hade jag och barnen besök av en vän och hennes son, det blev pizza och idolmys! 
 
 
Sen i lördags började jag och Tuva dagen med lite egentid på stan, det blev fika och lite shopping! 
 
 
Sen i lördags kikade vi lite bandy, åt kvällsmat hos min pappa och sen när Lexus sov kom min pappa över och hade lördagsmys med Tuva medans vi åkte iväg på bio jag och sambon. Vi såg filmen Tre Sekunder och den var riktigt bra! 
 
 
Sen i söndags hade vi vänner över på förmiddagsfika och massa lek! 
 
 
 
Nu måndag och jag och barnen har lite ledigt kvar innan min jobbvecka börjar, idag har vi bland annat bakat, Tuva har lekt lite med sin farmor och jag och Lexus har hängt på lekplats. Nu ikväll har det även bockats av ett träningspass och nu ska slappa i soffan resten av kvällen :)
 
Hoppas ni haft en fin start på veckan! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilken mysig helg ni har haft och vad mycket gott ni har ätit! <3 Kramis

2019-09-30 @ 20:27:37
URL: http://https://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0