TIsdags lista:

Sovit: Var tvungen att gå upp aldeles för tidigt eftersom hantverkare skulle trilla in kl 07 imorse, så vi åkte hemifrån vädligt tidigt! 
 
 
Idag: Har jag och barnen ytterligare en ledig dag tillsammans, vi började den tidigt pga handverkarna så vi var hos mamma kl 07 på frukost. Annars idag får jag se vad vi gör, ikväll blir det iallafall ett roligt träningspass och sedan ska vi alla till mamma på kvällsmat och fira lite morsdag i förtid! 
 
Dagsform: Trött och sliten, har kollat upp mina järnvärden igen så får se vad dom visar ifall jag har järnbrist igen eller vad det kan bero på. 
 
Vill ha: En bra dag med barnen och att renoveringen blir som vi tänkt :)
 
Längtar efter: Sovmorgon och egentid, varje småbarnsföräldrars önskan tror jag! hihi :)
 
Middag: Lunch får vi se vad jag och barnen styr ihop då vi inte kan vara hemma och laga mat pga hantverkare där hela dagen.
 
Dagens önske-lunch, shake shack i london! 
 
Träning: Step explode ikväll, ett tufft cardiopass på stepbräda! Superkul! 
 
/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0