L I S T A 2019/2020

  Jag längtar efter:
 
Sol och värme
Ledig tid med familjen! 
Få iordning på min onda höft
 
 
Ser fram emot 2020:
 
Våran inplanerade solresa i vår
Ta tag i träningen när min smärta i höften förhoppningvis försvinner
 
 
 Höjdpunkterna 2019:
 
Haft mycket ledig tid med barnen
Överraskningsresan för min mamma till London
Resan till Rom med sambon
 
  
Önskningar inför 2020:
 
Vara ledig mer med familjen
Besöka nya platser
Att alla i familjen och nära och kära ska få må bra och vara friska!
Få bort smärtan i min höft! 
 
 
 Mål inför 2020:
 
Måste bli bättre på att slappna av och inte göra något. Även ge mig själv tid, och göra saker som är bra för mig själv! Det kommer bli en stor utmaning för mig! 
 
 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag hoppas att du kommer rå om dig själv lite nu under år 2020. Även fast att barnen kommer i första hand är det ändå viktigt att ta hand om sig själv. Jag är likadan, fast med min hund, då jag gärna förser han med frukost och promenad så han kan uträtta sina behov före mig. Också något blir en utmaning för mig :)
Gott nytt år! <3

2019-12-31 @ 21:07:44
URL: http://knaset.com
Postat av: Emma Engström

Åhh sol och värme är exakt det jag längtar efter, såå underbart!! Gott nytt år på dig vännen <3

2020-01-01 @ 21:29:20
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0