Senaste dagarna -

Jösses vad dagarna springer förbi, inte minst den lediga helgen! Men har haft en mysig helg med massa familjetid vilken var underbart! Har bland annat: haft fredagmys med tacos här hemma och min pappa kom över och myste med oss, sen hade vi en lugn lördag innan det på kvällen var dags för kalas för vännen som fyllde 35 år. Har även bestämt matta och börjat lägga i trappan och i söndags hade jag egentid med Tuva, hon valde förmiddagshäng på leklandet och sedan lunch på favoritpizzerian. 
 
 
Igår: var det måndag och jag och barnen hade en extra ledig dag efter helgen, jag gjorde sista behandlingen för min höft som krånglar emellanåt och sedan körde vi lekplatshäng med grannar. 
 
Idag: Tisdag och idag var det dags för ett dagspass på jobbet och några timmar på förskolan för barnen. Sen tog vi en promenad hela familjen innan kvällsmaten och sedan blev det lite läggning av mattan i trappan ner till källaren. 
 
 
Men nu är det dags att sova här hemma, håller tummarna för att barnen bjuder på lite sovmorgon imorgon :)
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilka härliga dagar och hoppas att du får sovmorgon imorgon! <3 Kramis

2019-08-20 @ 22:00:59
URL: http://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0