En tisdagslista:

Mår idag: Bra men är väldigt trött idag känner jag.
 
Dagens planer: Jobbat sedan imorse och slutar inte förrän imorgon.
 
Sugen på: Lördagens lunch, hamburgare på Brooklyn Burger! Så fantastiskt gott, kolla bilden bara så förstår ni nog :) 
 
 
Längtar efter: Torsdag då jag och sambon får ett barnfritt dygn tillsammans!  
 
Senaste dagarna: I söndags var vi ute på ett solrosfält för att ta kort och igår hade jag och barnen en ledig dag tillsammans!
 
  
Imorgon: Går jag och barnen på helg! Ska bli fantastiskt med ledigt ända tills måndag :) 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Den där lunchen såg verkligen god ut och härliga planer ni har på torsdag! <3 Kramis

2019-08-27 @ 20:37:24
URL: http://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0