En måndagslista:

Mår idag: Bra men lite trött efter helgens jobb! 
 
Dagens träning: Ingen alls, har gjort ytterligare en behandling för min höft idag så blir vila tills imorgon.
 
 
Dagens planer: Har slutat jobbet nu så nu är det dags att gå och hämta hem barnen från förskolan, sen efter lunch blir det lek med grannar ute på lekplatsen. Och ikväll ska vi antagligen boka en resa! :)
 
Sugen på: Hamburgare och tacos, får se till att äta det i helgen!
 
 
Senaste dagarna: Har jag spenderat nästan nästan all tid på jobbet men nu är jag ledig resten av dagen! 
 
Längtar efter: Ledighet med familjen, så jag räknar ner dagarna tills helgen då vi alla är lediga tillsammans! 
 
 
Imorgon: Blir det jobb och förskola, och förhoppningsvis träning om min höft känns okej.
 
 
Hoppas ni får en fin start på veckan! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Maolion

Spännande med en resa! Vart är det ni ska åka? :D

2019-08-12 @ 17:30:10
URL: http://maolions.blogg.se/
Postat av: Pauline Hurtig

hoppas höften mår bättre!

2019-08-13 @ 20:18:09
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0