Tre bilder från veckan som gick - och nu ny vecka

 
Fick lite egentid vid lunch så då blev det godaste hämtmaten i soffan, mums! 
 
 
Tog en tripp till ullared för att fynda lite på gekås. 
Soffmys med min favorit tjej ♥ 
 
Hej måndag och ny vecka! 
Jag har nyss gått av jobbet där jag spenderat dom flesta timmarna denna helg, strax ska jag få hämta hem min lilla tjej som är och leker på sitt favoritställe, nämnligen dagis. Känns så skönt att hon älskar att vara där, tror det beror på att hon är där max 15 timmar/veckan. Men så skönt att hon trivs så otroligt bra :)
 
Idag har vi inte så mycket planer förtom att vi i eftermiddag ska iväg och kolla på cykel till Tuva. Hennes 3-årdag närmar sig med stormsteg och vi tänkte ge henne just en cykel i present i år.
 
Hoppas ni haft en fin helg, KRAM!
 
/ S. 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså vad är det med mig, jag ser en bild på en Gekås-kundvagn och blev jätteexalterad, haha! Men vad kul med en dag i Ullared! :D

2017-01-31 @ 09:27:10
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: sandra

maten såg god ut!

2017-02-02 @ 17:48:59
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0