F R E D A G

Lite sneek på hur dukningen kommer se ut här hemma nu i jul! Älskar ljuslyktona som jag har ärvt av min gammelmormor 
 
 
Freeedag och bara två dagar till självaste julafton! Sambon har precis gått på julledigt och han och Tuva är just nu på badhuset och har det roligt! :) Jag grejar och planerat lite inför jul-aftonslunchen med min familj som vi ska ha hemma hos oss igår, det ska bli mysigt! ♥ 
 
På eftermiddagens schema står ett svettigt skivstångspass med intervaller innan det är dags för fredagsmys hemma med min lilla familj! Det ser jag fram emot för det har varit så mycket det sista, så nu vill jag bara njuta av mina närmsta 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Snyggt! Här har också julledningen precis börjat ;)

2017-12-22 @ 14:54:57
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Angelica Wåhlin

Ser ut som om ni kommer ha en fantastiskt fin dukning!

2017-12-22 @ 23:49:16
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0