fredagsmys



Igår skulle jag och Jenny egentligen åkt till Göteborg och träffat en killkompis och gått ut på krogen, men vi båda har varit lite krassliga sen i onsdags och igår vaknade jag upp med "snor i hela hjärnan". Så bestämde oss för att vi åker en annan helg när vi är helt friska och pigga istället. Så igårkväll var vi hemma hos mig och hade fredagsmys istället, mysigt :)

Idag har jag och N haft en lugn morgon och om en liten stund ska jag ta bilen ut till pappas garage och hjälpa han en liten stund, men vi hörs senare under dagen.
Ha en fin Lördag!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Jill

men så gott med choklad :)

2011-09-18 @ 12:10:12
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0