let the sunshine in!


L
ivet känns bättre nu igen trots att jag vet att hela sommaren kommer spenderas med med massa jobb, sen så fick en härlig lyckokänsla i söndags då jag var ute på en solig promenad med bra musik i öronen! :) underbart!


F
örresten idag efter jobbet var jag på utomhus-gympa i värmen, det måste jag verkligen pallra mig iväg på varje vecka för det var otroligt skönt. Men nu ska jag krypa ner i sängen (dock utan N som är på jobb), men jag ska nog klara av att sova gott ändå.
Sov gott raringar så hörs vi imorgon, Puss!


/ S.


Kommentarer
Postat av: Stella

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 13:40:38
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0