fjärde advent!

Igår hade vi en riktigt mysig fjärde advent, tog sovmorgon och kikade på julkalendern i sängen. Sen åt vi lunch på stan med mamma, pappa och lillebror.

image description

Sen senare på eftermiddagen blev det adventsfika hos min familj :)

image description

Och sen klädde jag och mamma deras julgran, då får man allt julstämning! :)

Nu idag är jag ledig men ska försöka orka mig iväg till gymmet och sedan ska jag göra lite tråkiga ärenden och lite annat. Sen ikväll blir det ytterligare en myskväll för mig och N framför en film :)

Hoppas ni får en bra start på julveckan :)

/ S.

Kommentarer
Postat av: SOFIAs

Så julfint :)



Tack för dina varma ord fina du! De uppskattas till tusen! Hoppas du fortsätter kika in! Ha en fin Måndag! KRAM

2011-12-19 @ 11:42:14
URL: http://bysofia.se
Postat av: Turid

Ljusen finns nog kvar fram till nyår i allafall. Så mysigt att klä granen. Har bara en liten mini i en vas i år:-)

2011-12-20 @ 21:09:32
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0