en blöt promenad och köttfärssås!

Mötte upp Jenny G direkt efter jobbet för en liten promenad, men efter drygt tio meter så öppnade himlen sig helt. Herregud vad det regnade och det slutade aldrig heller så vi fick springa hem till mig för att fly undan regnet.. Helt dygnsura vad vi, till och med min bh var pissevåt.. Men sen efter en varmdusch var jag mig själv igen, uppkrypen i soffan under en filt. Betydligt mysigare! :)



Bilden är tagen precis innan regnet kom, visst är det fin färg på vattnet vi har i Lidan?

Förrsten så har jag gjort min första egengjorda köttfärssås idag, klapp på axeln till mig! Men nu tänkte jag lägga mig i sängen och sova snart, dock utan N som jobbar borta idag tills fredag :( GOD NATT!

/ S.

Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack snälla du! :)

2011-08-18 @ 11:36:55
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Sanne

sv: Ja det är hon verkligen!

2011-08-18 @ 18:13:29
URL: http://sannemariaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0