sjunde april!

Godmorgon på er!
F
år börja med att säga att träningen gick bra igår, har träningsvärk idag och värre blir det säkert imorgon. Efter träningen kom Jenny hit på myskväll, och givetvis så krånglade tv och internet. Efter mycket krångel och hjälp från bror och N i telefon så lyckades vi få igång tv iaf. Typiskt att sådant ska hända när inte N är hemma för en gångsskull. Så idag ska jag testa mig fram med sladdarna så allt fungerar som det ska.

Förövrigt så är det fortfarande ganska tråkigt väder ute, ingen sol och det blåser. Hade tänkt att jag skulle bege mig ut på en promenad men ändrade mig snabbt och jag tänkte nu fortsätta mitt Glee-maraton! :)

min goda frukost idag!

/ S.


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: tack snygging!

2011-04-07 @ 10:55:33
URL: http://yamma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0