nittonde april!



Hej på er!
K
ass uppdatering, men så blir det ibland. Har iallafall en ledig dag och den började jag med att följa med när Jenny tatuerade sig. Sen hjälpte jag Johan med lite saker och sen tog vi en promenad till stan och tog en lunch in det fina vädret! :)

Förretsen så kan jag inte ta emot telefonsamtal eller sms, och inte heller ringa eller skicka. Så för er som vill få tag på mig så är enda chansen att ringa på hemtelefonen. Hoppas det löser sig så mobilen funkar igen imorgon.

/ S.

Kommentarer
Postat av: Jill

åhh.. blev du ännu mer sugen på tattoo nu då? :).. hoppas det är lite bättre idag.. kramis!

2011-04-19 @ 20:55:54
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Jill

Ja men det har man väl alltid ;-) försöker lugna ner mig lite dock! vill inte göra ngt förhastat... har du kommit fram till ngt motiv än?

2011-04-20 @ 08:25:08
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0