femtonde september!

Goddag raringar!
S
orry för kass update men var ju som sagt på Ullared igår, åkte klockan fem på morgonen och var hemma tolv timmar senare. Då blev det mat och idolmys med N. Sen klockan nio la vi oss i sängen, och vi båda stensomna innan tio. Vaknade imorse vid sju när N begav sig till jobbet, men somnade om och gick inte upp förrän klockan tio. Då hade jag totalt sovit tolv timmar, herregud länge sen jag sov så länge men det var nog behövligt kände jag. Här kommer bilder på lite av det jag köpte igår! :)




Hittade äntligen nya lampor till vardagsrummet! :)


/ S.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad kul med lite shopping från Ullared :) Jag ska åka dit om ca 2 veckor. Jag & några tjej kompisar blev sugna!



Tack, detsamma :)

2010-09-17 @ 10:10:59
URL: http://lengda.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0