dammsugning i morgonrocken

Sen senaste inlägget så blev jag fast i Glamourama igen och glömde av tiden lite, för jag skulle nämnligen möta upp min vän Johan och hans tjej för lunch halv två. Men efter några avsnitt så kom jag plötsligt på när klockan var halv ett att, gud vad stökigt vi har här hemma jag måste bara städa innan jag hoppar in i duschen. Då när klockan passerat halv ett får jag ett sms om vi kan ses redan klockan ett istället? Jag fick panik, mindre än en halvtimma kvar och jag stod i vardagsrummet i morgonrock och dammsug lägeheten liksom. Fick snabbt som tusan hoppa in i duschen och slänga på mig det som gick fortast, hatar att stressa..

Lunchen var iallafall mycket trevlig och vi gick på stan en sväng efter, sen blev det en fika på stan med Josefin och även efter det en sväng på stan. Men nu är jag hemma och tänkte slänga på ett till avsnitt av Glamourama medans jag väntar på att N ska komma hem från jobbet. Puss Puss!

/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0