första november!

Godförmiddag!
M
åste börja med att säga att det har varit den bästa helgen på länge, riktigt lyckad och underbar helg! :) Synd att man är tillbaka till vardagen bara, men det är ändå på ett sätt skönt att komma hem.
Fredagen var en myskväll med brudarna med god mat och idol och annat gott. :)
Men lördag och söndag var bäst, jag och N begav oss till Göteborg för att bo på GrandHotell, äta gott, shoppa och bara njuta av varandra. Underbart är rätta ordet! :):)

Men nu är det ny vecka och tillbaka till vardagen så jag och Sandra började dagen med ett litet gympass och nu sitter jag i morgonrocken igen och ska strax fixa mig lite och sedan åka iväg och jobba. Hörs i eftermiddag/kväll!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Sabine

härligt å shoppa ^^

2010-11-01 @ 17:27:08
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0