åttonde november!

Heej på er!
F
örlåt för kass uppdatering, men hela helgen har bestått av jobb. Skulle börjat igår klockan tolv, men då ringer jobbet och väcker mig kvart över nio och ber mig komma på momangen. Jag hoppar upp och slänger mig på cykeln, och är på jobbet halv tio. Det blev jobb till klockan fem, sen var det myskväll med N. Lagade god mat och myste framför tv:en hela kvällen.

Sen till idag, har sovit så himla dåligt i natt. Har vaknat en massa gånger och vänt och vridit mig och haft mycket svårt att somna om igen. Lyckades iallafall sova någon timma imorse så jag inte är dötrött just nu.. eller jag kanske är det nu när jag tänker efter..
Sen strax innan tolv var det dags att möta upp Malin på gymmet, det blev ett hårt pass och känner redan nu att jag kommer ha riktigt jobbig träningsvärk imorgon när jag ska gå upp ur sängen. 
Efter det blev det att åka och handla lite, sen hem och laga middag och nu slappar jag i soffan. Börjar jobba sen klockan fem så funderar på om jag ska sova en halvtimma eller om det bara kommer göra mig ännu tröttare? 

/ S. 

Kommentarer
Postat av: Jill

powernaps funkar inte så bra för mig, blir snarare ännu tröttare!!! hoppas din dag har varit bra iaf :) kram

2010-11-08 @ 18:04:10
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Laila

gick det bra och träna ?:)

2010-11-08 @ 18:19:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Tack :)



Duktig du som tränat hårt!!

2010-11-08 @ 19:51:21
URL: http://frideborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0