artonde november!

Hej Hej! :)
U
sch vad kallt det är ute nu alltså, cyklade till gymmet för att möta Sandra och hennes mamma och gud vad kallt det var. Sen cyklade jag till affären och köpte frukost, och det tar högst två minuter att cykla hem och mina vantar låg längst ner i väskan så jag orkade inte ta på mig dom men det skulle jag ju gjort för jag frös typ ihjäl om händerna. Usch, jag vill ha vår och sommar istället för detta...

Måste förresten tipsa om denna yoghurt på bilden nedan, så jädra god.
Men nu ska jag slöa lite i soffan, kanske vilar en liten stund med? :) N kommer hem och två timmar och då blir det mat och sen kika ny mobil. Men vi hörs senare, Puss!



/ S.

Kommentarer
Postat av: jenny

gott

2010-11-19 @ 08:54:51
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0