Sjätte maj!

Godmorgon!
T
orsdag idag och dagen började med uppgång redan klockan sju imorse då jag skjutsade N till jobbet, sen hem och försöka somna om innan jag skulle möta Sandra för en liten morgonpromenad. Sen dess har jag ätit massa frukost och druckit varm oboy, gött! :) Om en timma blir det jobb, elfte dagen i rad faktiskt. Men idag när jag slutar klockan fyra så är jag ledig tills på måndag, fy fasen vad skönt att vara ledig tre dagar.

Helgen är ju strax här och guud vad jag längtat till denna helgen, ska bli så kul att åka till Stockholm och se Lady Gaga! Grymt! :) Lite shoppning blir det väl också, älskart! :) Ha en fin dag så hörs vi! :)

Jobbklar! :)

/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0