trettonde mars!

Godkväll!
Lördag idag vilket betydde resans sista skidåkningsdag. Har nu åkt skidor i tre dagar, och jag som fortfarande är amatör på det området är mycket nöjd med min resa detta år. Har blivit några vulpor men inga skador! :)

Idag så började dagen tidigt i backen, åkte till lunch sen hem och vila lite och sen ge sig ut igen. Efter det blev det afterski, samma band som igår som spelade och shit alltså, har aldrig varit med om någon roligare afterski. "Frontsångaren" var helt sjuk och galen, och det blev allt från strippning till dans på bord. Efter det så gitck jag och Niclas och badade bubbelpool, bastade och hade det gött. Nu har vi precis käkat pizza här i lägenheten. Snart så blir det melodifestivalen och förhoppningsvis massa gott godis! ;) Ha en fin kväll!





/ S.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag kollar repriserna för jag kunde inte kolla på den då när den sändes :P

2010-03-14 @ 10:31:43
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0