Tjugotredje mars!

Goddag kära läsare!
Tisdag idag och dagen började med sovmorgon för mig och Viggo, men han tyckte dock att jag skulle gå upp när Niclas gick upp halv sex imorse. Men tillslut gav han med sig och somnade om och väckte mig sedan vid nio istället, då blev det frukost och nu har jag precis kollat Bella&Tyra Show. Tänkte att jag strax ska göra iordning mig lite och traska fram till stan i regnet, tänkte att jag skulle köpa Twilight-New Moon! :) Sen tänkte jag att jag skulle kika på den till Niclas kommer hem strax efter tre, sen ska jag kramas med han. Sen ikväll blir det jobb för min del! Hoppas ni har fått en bra start på dagen raringar!

/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0