Sjunde mars!

Godmorgon!
Igår hade jag fullt upp därav den kassa uppdateringen, först jobb 9-17. Sen hem och duscha och fixa sig för sen blev det god mat på Harrys med Niclas, mamma, pappa, mormor, morfar och moster med del av familj. Efter det blev det bowlinghallen för lite musik och lite mer alkohol. Så jag och Niclas var hemma vid halv ett, så det blev inte så värst sent.

Nu till idag, för just nu grejas det för fullt i köket. Niclas och far fogar kaklet medans jag och Viggo kollar på om dom sköter sig! ;) Tror det kommer bli riktigt snyggt när det är klart, gött! :)
Annars idag blir det lite städning här hemma, sen ikväll blir det jobb för min del. Har nu jobbat sju dagar i rad, så nu har jag bara tre kvar. Sen är jag ledig! :) Hörs senare idag!



/ S.

Kommentarer
Postat av: simone

Så snygg du är :D

2010-03-07 @ 11:38:47
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0