Tjugotredje juni!

Goddag godingar!
O
nsdag och klockan är inte ens två och jag har redan hunnit med en massa idag. Först imorse var det en liten morgonpromenad med Lollo, sen hämta Sandra, sen åkte vi och besiktigade bilen, sen handlade vi inför midsommar, sen blev det middag och sen har jag även hunnit diska vårat diskberg vi hade.

N
u är syster påväg hit för att låna lite kläder, sen så är även N på väg hem från jobbet redan. UNDERBART! Sen ikväll blir det jobb! Ha en fortsatt fin onsdag!

Min och Sandras dans på senaste festen! ;)

/ S.


Kommentarer
Postat av: Gossipanka

Är det du som är Sara K? för nån hade kommenterat min blogg, och ville bara svara. men vet inte ifall det var du. Personen hade "glömt" att länka!

2010-06-24 @ 17:05:22
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0