Första juli!

Shiit redan juli, det är ju helt sjukt vad fort tiden går alltså. Fast just nu är det ju perfekt att tiden går så fort nu när jag har över tre veckor kvar tills jag går på lite semester!

Godmorgon förresten, har precis pussat hejdå på min fina N som ska iväg med min pappa över helgen. Shit vad kul dom kommer ha, och jag som ska jobba.. men det ska tydligen vara kanon väder hela helgen och jag som jobbar kväll imorrn och på lördag kan ju sola och bada på dagarna innan jobbet! :) Men nu ska jag luta mig bakåt i soffan och njuta lite innan det är dags för jobb. Sen efter jobbet beger jag och några vänner oss till Skövde, kika in i eftermiddag så får vi se vad vi ska göra där! :) Ha en fin dag, Puss!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja den var verkligen söt!



Ja tiden den går verkligen snabbt nu

2010-07-01 @ 17:24:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0