Vansinnig framför datan!

Den senaste halvtimman har jag försökt kilcka hem ett par skor från ellos.se, men helt utan resultat. För det första går det inte att ändra min adress (står fortfarande på min familjs gamla adress där) till min nya, plus att rabatten inte fungerar plus att jag inte kan hitta någon beställa knapp! AAAAaaaaa! Jag är vansinnig! Niclas sitter bredvid och skrattar åt mig, faan vad arg jag blir. Så det blir att gå upp tidigt imorrn och ringa till dom, och förhoppningsvis fixar dom beställningen åt mig. Mitt tålamod har försvunnit helt nu! F*n!

SOV GOTT!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Inte lätt när man är arg ;)

2010-02-18 @ 06:05:27
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Sabine

ååh skor <3

2010-02-18 @ 21:06:46
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Elinor

Hej sara,

Jag vet precis hur galen man blir...

... men se det så här, om detta är ditt irritationsmoment och det du är arg på i ditt livjust nu - jaa, då har du ett bra liv!!

Dvs ilandsproblem, men ack så irriterande.

kram från Elinor i Väla

2010-02-20 @ 11:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0