tjugoåttonde augusti!

Godmorgon raringar!
Lördag idag, jobbar ett långt pass ikväll så tänkte börja förmiddagen att gå på stan med mamma. N kommer nog hem när som helst med, han är och inventerar, så han ska jag umgås med innan kvällen med. Ska försöka ta lite bilder idag med, så ni får lite nytt här på bloggen. Så nu kan vi ju börja med en bild på hur mitt hår blev! :)



Dålig bild jag vet men det var den bästa jag fick till igår. Jag har alltså försökt ljusa upp mitt mörka hår och detta blev resultatet efter första gången hos frissan. Är dock inte så orange-aktigt som det ser ut på bilden.

/ S.

Kommentarer
Postat av: Sandie

Ser ju bra ut =)

2010-08-28 @ 11:41:31
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0