femte augusti!

Godkväll!
Nu är vi hemma efter en liten semester-tripp sen i tisdags. Jag och N var iväg med mina föräldrar och även min mormor och morfar, vi sov i campingstugor i Norrköping på en inte alltför mysig camping (men vad gjorde egentligen det?)
På dessa dagar har vi  vart inne i Norrköping och kikade i lite affärer, varit på Kolmårdens Djurpark och sen idag så har vi vart i Söderköping. Där kikade vi på slussarna och åt på den populära glassrestaurangen Smultronstället.

H
ar varit en mysig och trevlig lite tripp, har massa bilder men börjar med några.

Påväg till Norrköping så fick vi plötsligt stanna, det stod nämnligen ett gäng med kor mitt på vägen.



Mina nya pjuks som inhandlades i Norrköping!

/ S.


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ;)

2010-08-05 @ 21:28:12
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh låter som ni haft det kanon förutom campingen då :)

2010-08-05 @ 21:41:58
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0