tolfte april!

Goddag solstrålar!
Slutade jobbet för en stund sen, och har fått i mig lite mat och sitter just nu och smaskar på en Magnum. Gick precis ut till tvättstugan med våran för fulla tvättkorg, när jag väl lyckas bära ut den dit så ser jag att det var igår vi hade tvätttid. Tusan! Så det var bara att bära tillbaka den in igen. Usch vad tråkigt när sådant händer alltså, hade tur som fick en ny tid redan på onsdag.

Solen skiner och vet inte vad vi ska hitta på idag, N kommer hem om en timma så får se om han har något förslag. Blir nog bara att vara hemma för jag ska upp sjukt tidigt imorrn och åka till Ullared. :)
Men nu ska jag fortsätta avnjuta glassen, hörs senare!


Det är inte bara jag som älskar glass, våran Viggo likaså!

/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0