sjunde april!

Vaknar strax efter halv nio av ett jädra borrande, vem fasen av grannarna kommer på att man ska borra så tidigt på morgonen tänkte jag då? Fem minuter senare ringer det på dörren, jag som ligger och sover fattar inget. Men jag får iallafall på mig min morgonrock och går och öppnar dörren. Där står det en kille och ska installera bredband inne hos oss! Jaha tänkte jag, inget man ens har fått information om. Kul. Men jag får ju släppa in honom, så där stod jag nyvaken med en främmande man i våran hall..

Men så kan det vara ibland, jag fick ju iallafall gå upp i tid. Inget sovande till tolv inte, men får nog vila lite i soffan sen! ;) Just det, jag är ledig idag förresten om jag inte skrev det. Så jag ska ta en härlig slöar-dag, bara jag och Viggo hemma hela förmiddagen tills N kommer hem. Får komma på något gott som jag ska äta, sen så tänkte jag bara ligga i soffan och kolla massa bra filmer! :) Underbart!
Ha en fin dag, hörs sen snyggingar!

/ S.

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Idag har det varit skola.. För din del då ? :)

2010-04-07 @ 11:58:08
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes & dekor tävling pågår :)

Tack så mkt :) Gör du då? :)

2010-04-07 @ 18:26:35
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Sandie

Trist och bli väckt av sånt...

2010-04-07 @ 20:09:32
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0