Svaren från Frågestunden

Vilket är ditt favorit resemål?
Svar: Det härligaste jag vart på är Kreta i Grekland. Vill till Thailand snart med och dit har jag alltid velat åka.

Hur många unika besökare har du varje dag ungefär?
Svar: Det ligger just nu runt femtio stycken, kul eftersom jag hade två eller nått i början. :P

Har du hårförlängning?
Svar: Ja det har jag, men det är clips så jag har bara i det ibland till fest eller något speciellt tillfälle.

Hur kommer det sig att just du började blogga?
Svar: För jag började läsa några olika bloggar och tyckte det var roligt och härligt att få skriva av sig lite ibland med.

Vilket/ vilka länder skulle du vilja åka till?
Svar: Thailand, dit ska jag en dag!

Singel?
Svar: Nej, det är jag inte.

Beskriv dig själv med tre ord?
Svar: Snäll, ordningsam och omtänksam.

Har du barn? Eller vill du ha? Isåfall, hur många då?

Svar: Nej, jag har inga barn än men det vill jag självklart ha. Helst två stycken tror jag.

Hade du offrat ditt liv för någon?
Svar: Ja det hade jag.

Hur ser ditt liv ut om 10 år?
Svar: Förhoppningsvis är jag gift med min nuvarande pojkvän och har två barn och en hund och bor självklart i en villa. :P

Hur ser den perfekta dagen ut för dig?
Svar: Oj svårt..  då ska det vara en fin vårdag, solen skiner och jag träffar mina kompisar och självklart min pojkvän med! :)

Vad händer idag då?
Svar: Idag ska jag jobba kväll, innan det ska jag åka och prova ut jobbyxor.. men nu innan det ska jag förstöka vila ite och kanske äta lite marängswisch!


Hoppas ni fått svar på era frågor nu, annars är det bara att fråga igen! :)

/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0