Min kväll!

Hallå på er, har precis lagt mig i sängen och kollar på scrubs just nu! Och nu tänkte jag ta och berätta om min kväll som varit: Började med att vara med älsklingen tills han började jobba igen (taxi ikväll), sen har jag vart med Johan(en killkompis till mig), vi har kört en kompis, kollar på tv, färgat hans hår och det sista var vi ute och gick en liten sväng. Och nu när han åkte hem så bestämde jag mig för att hoppa i sängen eftersom jag faktiskt ska jobba 10-13 imorrn i butiken! :) Så strax ska jag sova, så med det säger jag God Natt så hörs vi imorrn! Kiss!


Så här bra blev en bild jag tog på mig förut, vet inte vad som hände! :P
/ S.


Kommentarer
Postat av: AMANDA

ja visst är dom :) hehe vilken mystiskt bild :P ghost.

2009-01-24 @ 02:11:02
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0