Veckans sista dag, söndag!

Godkväll, denna söndag började jag och älsklingen med en rejäl sovmorgon, till rättare sagt halv ett!!! så länge har jag inte sovit sen.. jag vet inte ens när. igår efter jag skrev kom älsklingen hem från festandet, bra dragen var han! haha! sen hämtade jag pappa och en vän till han som jag skjutsade hem och där tjänade jag hundra kronor. eller inte jag, dom ger jag till min babe så han får dom i bensinpengar eftersom det va hans bil jag körde. :)

sen nu åter till idag, vi har mest slappat. jag har vart och städat en sväng med. annars tagit det lugnt, vart hemma hos mig ett tag. sen kom min mamma och pappa till lägenheten här för att ta en mysig fika med mig och älsklingen. sen efter det har vi vart hemma hos älsklingens föräldrar en sväng och sedan tillbaka till lägenheten där vi kollat på två avsnitt av nys prison break, såååå bra! och precis nu kom vi ut ur dushen, och snart blir det läggdags för oss!

God Natt alla, lovar att skriva mer imorrn! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0