Nu blir det träning!

Godkväll, resan till och från trollhättan gick jätte bra! och det va jätte kul att träffa fanny, shoppad gjorde vi lite med. jag själv kom hem med ett par jeans, en randig topp och ett par chinosliknande byxor. så jag är nöjd med mina köp! :) hemresan gick fort och jag mellanlandade lite hemma hos mig innan jag och pappa mötte älsklingen och hans mamma för att kolla på lägenheten till oss. så pappa och älsklingens mamma följde med som hjälp till oss. lägenheten var underbart, men tror inte vi har någon chans att få den för den kommer nog bli väldigt dyr tror jag, men det är ju värt ett försök! :) men nu ska jag åka och träna, ska möta malin på vägen om fyra minuter. och där borta på träningen väntar lollo, amanda och min mamma! Hörs senare! Pussisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0